tegenvaller: De tijd die altijd weer te snel gaat, behalve op school. En natuurlijk het maatschappijleer proefwerk
Girl Mega Moderator
Aantal berichten : 239 Leeftijd : 33 Registration date : 01-02-08
Onderwerp: Re: Dagelijkse Tegenvallers #1 ma 3 maa 2008 - 12:52
Ben thuis omdat ik een beetje ziek ben en eigenlijk wou ik wel naar school xD Dat heb ik echt bijna NOOIT maar oke xD Ik heb keelpijn ben verkouden en ben dus niet fit Niet echt fijn dus xD Ik kon vannnacht ook niet goed slapen En ik was ruim voor 9 uur wakker en kon niet verder slapen door die nieuwe gordijnen die zijn veel te licht V.V'' Nou lekkere nacht rust xD
fant Moderator
Aantal berichten : 172 Leeftijd : 32 Registration date : 28-01-08
Onderwerp: Re: Dagelijkse Tegenvallers #1 ma 3 maa 2008 - 18:44
Girl schreef:
Ben thuis omdat ik een beetje ziek ben en eigenlijk wou ik wel naar school xD
je wil naar school? dan ben je idd heel erg ziek!
fant Moderator
Onderwerp: Re: Dagelijkse Tegenvallers #1 wo 5 maa 2008 - 17:13
dagelijkse tegenvallen; de gemeente die elke fucking weg naar de rietlanden zon beetje afsluit! heb godver een uur over de reis gedaan omdat overal de straat openlag en ik weer terug moest om een andere route te nemen En dan te bedenken dat ze nog 3 maanden bezig zijn, niet normaal!
Girl Mega Moderator
Onderwerp: Re: Dagelijkse Tegenvallers #1 zo 15 jun 2008 - 0:48
de fakking kiespijn die ik sinds het bezoek aan de tandarts heb ja, erg logisch, voor die tijd nergens last van, nu afschuwelijke kiespijn... vraag me af of die gast z'n werk wel goed doet
Girl Mega Moderator
Onderwerp: Re: Dagelijkse Tegenvallers #1 di 17 jun 2008 - 13:32
fant schreef:
de fakking kiespijn die ik sinds het bezoek aan de tandarts heb ja, erg logisch, voor die tijd nergens last van, nu afschuwelijke kiespijn... vraag me af of die gast z'n werk wel goed doet
Is dat wel goed ?
Ik ben gister ziek thuisgekomen van school... Ik heb koorts, keelpijn, hoofdpijn en ben erg moe We zijn gister gaan zwemmen met de klas (en nog buiten ook ) En s'ochtends had ik last van keelpijn...
Girl Mega Moderator
Nou leuk, had vannacht weer mega veel last van mijn oor Vandaag naar de KNO-arts, en er blijkt dat ik een onsteking heb ik mijn linkeroor... Heb nu een neusspray, oordruppels en oplostabletten gekregen Nou leuk hoor V_V
Girl Mega Moderator