Aantal berichten : 322 Leeftijd : 32 Registration date : 23-01-08
Onderwerp: School topic di 5 feb 2008 - 17:59
Wil je iets kwijt over school? plaats het hier.
rvtromp Moderator
Aantal berichten : 15 Leeftijd : 32 Registration date : 06-02-08
Onderwerp: Re: School topic wo 6 feb 2008 - 18:09
mijn school is lkkr lui
zit op thhardertyter in groningen op vinkhuizen
mijn huidige leeraar is overspannen dus nu hebben we een invaller en we hoeven bijna niks te doen
ps. hij kan wel zeuren
fant Moderator
Aantal berichten : 172 Leeftijd : 32 Registration date : 28-01-08
Onderwerp: Re: School topic do 7 feb 2008 - 2:14
rvtromp schreef:
ps. hij kan wel zeuren
anders was het ook geen echte leraar
rvtromp Moderator
Aantal berichten : 15 Leeftijd : 32 Registration date : 06-02-08
Onderwerp: Re: School topic vr 8 feb 2008 - 11:31
lol daar zit war in
Girl Mega Moderator
Aantal berichten : 239 Leeftijd : 33 Registration date : 01-02-08
Onderwerp: Re: School topic do 21 feb 2008 - 15:15
Ik zit ook op de school van rvtromp en dus bij hem in de klas =P Het is wel erg slecht geregeld hoor... Als het aan mij ligt is het en FLUT school xD Onze juf is dus al sinds december overspannen en hebben we dus de hele tijd die invaller die kan zeuren xD En er werd dan gezegd dat ze overspannen is ... dan is ze ziek dan heeft ze de griep etc. En omdat onze juf er dus nog steeds niet is hebben we ons rapport van december nog steeds niet OMG O.O En ik wil het nu wel graag hebben hoor xD En dan word er gezegt dat ze na de voorjaarsvakantie weer zou komen ... Ik hoop wel dat dat gebeurd maar het is nog maar de vraag Nou leuk jaar, ik vind het dus flink verneukt, want onze juf had allemaal leuke dingen beloofd maar ja als ze niet komt gebeurd het ook niet :/ Gezellig hoor V.V Ik moet er NIET aan denken dat we de rest van het jaar met die invaler zitten O.O NOOOOOO xD
Girl Mega Moderator
Onderwerp: Re: School topic za 15 maa 2008 - 21:49
Ik heb EINDELIJK mun rapport 8D Hij zou in december moeten zijn gekomen maar oke ¬¬ Dit zijn mijn cijfers ^_^
Ik ben er erg blij mee Ik heb nog nooit een onvoldoende gehad op deze school
Girl Mega Moderator
Onderwerp: Re: School topic do 29 mei 2008 - 21:39
Onze school gaat misschien dicht... Dat komt omdat de School inspectie onze school erg negatief heeft beoordeeld... Ik hoop zooo dat het door gaat
fant Moderator
Aantal berichten : 172 Leeftijd : 32 Registration date : 28-01-08
Onderwerp: Re: School topic vr 30 mei 2008 - 12:36
omg vet naja, wie weet zet de schoolpyromaan onze kantine ook in de fik, hebben wij ook een paar daagjes vrij
Metadew Admin Moderator
Onderwerp: Re: School topic vr 30 mei 2008 - 14:26
Girl schreef:
Onze school gaat misschien dicht... Dat komt omdat de School inspectie onze school erg negatief heeft beoordeeld... Ik hoop zooo dat het door gaat
Lol, op wat voor soort school zit jij? (esdal, hondsrug, drente, enz college)
Girl Mega Moderator
Onderwerp: Re: School topic vr 30 mei 2008 - 15:07
Th. Hart de Ruyter In Groningen Echt heel erg slecht geregelde school is dat... Ik ga volgend schooljaar gelukkig naar het AOC Terra College (in Emmen) ^__^ Dat lijkt me echt veel beter dan deze
Girl Mega Moderator
Onderwerp: Re: School topic wo 4 jun 2008 - 19:00
We hadden maandag een soort van examen op school... Er waren maar 3 mensen geslaagd xD Het laagste cijfer was 2.4 en het hoogste 5.8 ... Ik had een 5.8 xD Niet echt hoog, maar toch een voldoende
Metadew Admin Moderator
Onderwerp: Re: School topic do 5 jun 2008 - 12:45
Girl schreef:
We hadden maandag een soort van examen op school... Er waren maar 3 mensen geslaagd xD Het laagste cijfer was 2.4 en het hoogste 5.8 ... Ik had een 5.8 xD Niet echt hoog, maar toch een voldoende
En het gemiddelde was zeker een 3.1 of zo XD
Rakiona Moderator
Aantal berichten : 40 Leeftijd : 32 Registration date : 28-01-08
Onderwerp: Re: School topic do 5 jun 2008 - 18:20
Girl schreef:
Ik heb EINDELIJK mun rapport 8D Hij zou in december moeten zijn gekomen maar oke ¬¬ Dit zijn mijn cijfers ^_^
Oh man, daar doe ik een moord voor! Ik sta (voor het eerst in mijn leven) allemaal zesjes
Girl Mega Moderator
Onderwerp: Re: School topic do 5 jun 2008 - 18:59
Metadew schreef:
Girl schreef:
En het gemiddelde was zeker een 3.1 of zo XD
Rakiona schreef:
Girl schreef:
Oh man, daar doe ik een moord voor! Ik sta (voor het eerst in mijn leven) allemaal zesjes
Echt waar?... kun je dan iets voor me regelen ? Nee hoor grapje (DUH) Das jammer =( Maar das wel beter dan voor zeg maar mijn examen NL
Ik heb met dat soort van examentje dit gehaald :
Nederlands 5.8 Engels 9.0 Biologie 7.4
Ik had het hoogste cijfer van de klas met NL en Engels 8D
Girl Mega Moderator
Onderwerp: Re: School topic vr 20 jun 2008 - 22:12
Komende dinsdag heb ik een feestje op school, en krijgen we onze certificaten En komende dinsdag heb ik ook een kennismaking van het Terra College, waar ik volgend schooljaar heen ga Een vriendin van mij komt dan ook bij mij in de klas
Girl Mega Moderator
Onderwerp: Re: School topic ma 14 jul 2008 - 15:49
Gan jullie nog naar een andere school ? En gaan jullie nog over enzo ? Ik ga volgend schooljaar naar het AOC Terra College in Emmen, en ga de Dierverzorging doen
Girl Mega Moderator
Onderwerp: Re: School topic do 29 jan 2009 - 16:40
Ik heb op school met de toets van Knaagdieren & Konijnen een 8.4 gehaald, en met de toets over Hoenderen een 9 !!!