Aantal berichten : 40 Leeftijd : 32 Registration date : 28-01-08
Onderwerp: Bioscoopfilms do 5 jun 2008 - 17:09
Heey
Dit topic mogen jullie van mij helemaal volzeuren en dikke discussies voeren....(dat je het weet ) Het onderwerp is simpel: naar welke films kijken jullie uit? Wat willen jullie graag zien en waarom? Of waarom juist niet?
Rakiona Moderator
Onderwerp: Re: Bioscoopfilms do 5 jun 2008 - 17:13
OK, deze week draaien de volgende films:
Sex and the City: The Movie Away from Her Made of Honour Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull (Digitaal) What Happens in Vegas... Fool's Gold Iron Man Drakenjagers Meet the Spartans Morrison krijgt een zusje Street Kings Winx Club & het geheim van het Verloren Rijk (gadverdamme) Dunya & Desie (Digitaal) Horton (NL)
Welke heb je al gezien, en welke wil je nog zien? Ga je uberhaupt wel naar de bioscoop, of download je alles van internet?
fant Moderator
Aantal berichten : 172 Leeftijd : 32 Registration date : 28-01-08
Onderwerp: Re: Bioscoopfilms do 5 jun 2008 - 17:34
Rakiona schreef:
Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull (Digitaal) Iron Man Meet the Spartans Street Kings Horton (NL)
Welke heb je al gezien, en welke wil je nog zien? Ga je uberhaupt wel naar de bioscoop, of download je alles van internet?
Indiana Jones moet ik nog zien, ga waarschijnlijk dit weekend voor naar de bios.. Iron Man heb ik al gecheckt, vond het een erg goede film, ookal ben ik niet bekend met de strips. Meet the Spartans lijkt me wel leuk, maar geen bioscoopkaartje waard, maar eens downloaden. Zelfde geld voor Street Kings. Horton heb ik gezien, best leuke animatiefilm.
fant Moderator
Onderwerp: Re: Bioscoopfilms vr 6 jun 2008 - 23:13
kom net terug van de Bios. Nieuwe Indy is erg vet, prachtige special effects(zoals we gewend zijn van Spielberg), middelmatig verhaal(zoals we gewend zijn van de serie), droge humor en flink wat vette actiescenes. Zeker een aanrader, 2 uur prima vermaak!
Rakiona Moderator
Onderwerp: Re: Bioscoopfilms di 10 jun 2008 - 13:15
Kon het niet meer mee eens zijn! Indy = super Iron Man: ken de strip niet, maar ook erg tof (wist je dat gemiddeld elke SECONDE van die film zo'n 25.000 dollars kostte? ) Horton Haers a Who = leuk Meet the Spartans = waarschijnlijk extreem flauw, geen kaartje waard
Amen
OK, dan hier alvast de volgende die vanaf donderdag 12 juni draaien:
Empties Filmhuis. Komedie 6+ Gek-taaltje film.
The Happening SF, Thriller 16+ Thriller over ranzige gevallen die mensen aanvallen.
Taken Actie, Thriller 12+ Dochter-van-17-jaar-kinappingfilm
fant Moderator
Onderwerp: Re: Bioscoopfilms di 10 jun 2008 - 14:23
The Happening komt volgende week al vet voorfilmpje zag er erg leuk uit. Kung Fu Panda lijkt me trouwens ook best aardig, iig zit het al goed met de voice acting(Jack Black, Angelina Jolie)
fant Moderator
Onderwerp: Re: Bioscoopfilms vr 13 jun 2008 - 23:44
Kung Fu Panda was geniaal, geweldige humor, mooi gemaakt, goeie voice acting, topfilm Narnia 2 zoog zwaar, maar ik had ook niks anders verwacht. The Happening moet ik nog kijken
Metadew Admin Moderator
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 32 Registration date : 23-01-08
Onderwerp: Re: Bioscoopfilms vr 27 jun 2008 - 12:22
Had je de trailer van superhero movie al gezien?
fant Moderator
Onderwerp: Re: Bioscoopfilms za 28 jun 2008 - 13:53
hehe, ja, geweldig Ben vorig weekend naar The Hulk geweest, echt een leuke film. Goeie actie, goeie effecten, maar het verhaal zoog echt.
Metadew Admin Moderator
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 32 Registration date : 23-01-08
Onderwerp: Re: Bioscoopfilms wo 2 jul 2008 - 16:42
Gisteren Narnia prins caspain gezien. wel een goeie film alleen voor 6 jaar en ouder zitten er een beetje veel vechtscenes in.
Girl Mega Moderator
Aantal berichten : 239 Leeftijd : 33 Registration date : 01-02-08
Onderwerp: Re: Bioscoopfilms za 5 jul 2008 - 0:23
Die wil ik ook graag zien 8D Die lijkt me GEWELDIG 8D Heb deel 1 ook in de Bios gezien dus dan moet deze ook maar
fant Moderator