Onderwerp: Ogame: maak je schepen klaar voor het gevecht! ma 17 maa 2008 - 14:23
Ogame, een oud spel, maar toch een hit voor de meesten. BIjna iedereen kent het of heeft het wel gespeeld, maar later word het toch een beetje saai. Ken je het niet? Dan leer je het nu!
Ogame is een text-based game, waar je een planeet krijgt en deze moet opbouwen. Alleen is dit een beetje futuristisch. Je moet bijv een metaalmijn bouwen, of een robotfabriek. Ben je later een beetje goed, dan kan je ook schepen bouwen, die steeds beter worden naarmate je onderzoek doet in je onderzoekslab. Uiteraard is dit niet zonder prijs. Je moet metaal, kristal en deuterium hebben om dit allemaal te doen, maar maak je geen zorgen, dit kost je geen echt geld, maar een metaalmijn, een kristalmijn en een deuteriumfabriek. Er is uiteraard ook een gedeelte voor betaalde account, waar je geld ruilt voor donkere materie, wat je kan gebruiken voor coole upgrades.
Aantal berichten : 172 Leeftijd : 32 Registration date : 28-01-08
Onderwerp: Re: Ogame: maak je schepen klaar voor het gevecht! do 20 maa 2008 - 23:46
Eval666 schreef:
Waar wacht je nog op?
Eval666 schreef:
Ogame is een text-based game
waar wacht ik op? Graphics. Heb het wel gehad met die text-based rotzooi.
Rakiona Moderator
Aantal berichten : 40 Leeftijd : 32 Registration date : 28-01-08
Onderwerp: Re: Ogame: maak je schepen klaar voor het gevecht! di 10 jun 2008 - 13:29
Citaat :
waar wacht ik op? Graphics. Heb het wel gehad met die text-based rotzooi.
Verwent nest Ik heb het idd gespeeld, een jaar of 2 terug en dat vond ik erg tof Pech was dat in mijn stelsel er allemaal professionals zaten en mij op een gegeven moment helemaal kaalplukten, telkens als je weer iets overeind had staan: BAM! Weg. Maar daarvoor, toen er nog geen ubergastjes me leegroofte had ik het er wel naar mijn zin
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Ogame: maak je schepen klaar voor het gevecht!