Hier kun je het hebben over het online Wolfteam spel! Hier kun je vragen stellen over het spel en afspraken maken voor een battle mode, wolf base, bomb plant, base capture, enz. Je kunt het spel hier downloaden: http://wolfteam.softnyx.net/04_download/01_download.aspx Als de link niet werkt typ dan wolfteam in bij google en dan de eerste website.
Wolfteam spelende leden op dit forum:
Forumnaam: Rakiona Wolfteamnaam: AtOnYcK Wolfteamclan: geen Server (meestal): Europe 1 Rank: Master Sergeant
Forumnaam: Metadew Wolfteamnaam: Metadew Wolfteamclan: geen Server (meestal): Europe 1 Rank: Corporal
Forumnaam: Fant Wolfteamnaam: Fant Wolfteamclan: geen Server (meestal): Europe 1 Rank: Recruit
Als je in rank bent gestegen laat dat dan ook even weten;) BTW wat vinden jullie van wolfteam?
Op Youtube staan ook een aantal fimpjes van wolfteam;) Wat is wolfteam? Wolfteam is een first person shooter met mensen en gemuteerde wolven.
Je kan verschillende dingen doen: Battle mode: het team met de meeste kills in een bepaalde tijd wint. Bomb plant: een team moet een bom plaatsen in een gebied(2 mogelijkheden) en het andere team moet dat voorkomen. als de bom ontploft wint het aanvallende team en het verdedingende team wint als de tijd op is of het aanvallende team is uitgeschakeld. Conquest het team dat de meeste basissen in bezit heefd na een bepaalde tijd wint. een team wint ook als het binnen de tijd alle 5 bassisen in bezit heefd. Wolf conquest Zelfde als base capture alleen een team speeld alleen met mensen en het andere team met gemuteerde wolven.(power, guardian, ghost) en nog meer. EX-conquest: Relatief nieuw op Wolfteam. Dit is een mix van alles: het is een Conquest, maar dan kun je zowel mens als wolf zijn. er zit ook een messenger, wapen shop(kan je andere wapens kopen zoals voor goud dat je verdient in het spel), clan optie in het spel. (met clan missies)
Probeer het gewoon eens:D
Laatst aangepast door Metadew op vr 20 jun 2008 - 12:16; in totaal 14 keer bewerkt
Metadew Admin Moderator
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 32 Registration date : 23-01-08
Onderwerp: Re: Wolfteam online game di 11 maa 2008 - 20:53
Probeer het spel gewoon eens ookal ken je het niet of lijkt het je niet leuk
fant Moderator
Aantal berichten : 172 Leeftijd : 32 Registration date : 28-01-08
Onderwerp: Re: Wolfteam online game vr 14 maa 2008 - 1:06
Forumnaam: Fant Wolfteamnaam: Fant Wolfteamclan: geen Server (meestal): Europe 1 Rank: weeknie eigenlijk
Vind de game best vet, maar er is wel veel lag, en spawnkillen is veel te makkelijk
Metadew Admin Moderator
Onderwerp: Re: Wolfteam online game vr 14 maa 2008 - 10:55
fant schreef:
Wolfteamnaam: Fant
Vind de game best vet, maar er is wel veel lag, en spawnkillen is veel te makkelijk
Was je wolfteamnaam niet fantje92? of fant92 dacht dat je dat gister zei. Je rank is in het begin recruit;) (te vinden bij my records als je in een server zit) Wat is spawnkillen?
fant Moderator
Onderwerp: Re: Wolfteam online game vr 14 maa 2008 - 18:46
Metadew schreef:
fant schreef:
Wolfteamnaam: Fant
Was je wolfteamnaam niet fantje92? of fant92 dacht dat je dat gister zei. Je rank is in het begin recruit;) (te vinden bij my records als je in een server zit) Wat is spawnkillen?
euhm, m'n naam bij dat account-gedoe is fantje92.(ID ofzo), maar in de game vragen ze nog een keer om een naam, en daar heb ik Fant genomen
En spawnkillen is dat je wacht tot iemand spawnt(weer tot leven komt) en hem dan direct afknalt. Die 3 seconden onsterfelijk veranderen daar imo niet zo veel aan...
Metadew Admin Moderator
Onderwerp: Re: Wolfteam online game za 15 maa 2008 - 12:28
Ja dat snap ik maar je went er wel aan hoor, en zo vaak komt het niet voor. Ik weet niet wat je speelde
Metadew Admin Moderator
Onderwerp: Re: Wolfteam online game di 18 maa 2008 - 0:43
Ik bedoel wat voor room. (base capture battle mode, enz)
btw De ranks:
klik op een plaatje om hem uit te vergroten;)
Metadew Admin Moderator
Onderwerp: Re: Wolfteam online game wo 26 maa 2008 - 12:21
Wolfteam heeft een grote ubdate gehad niewe gebieden en wapens!
fant Moderator
Onderwerp: Re: Wolfteam online game wo 26 maa 2008 - 18:17
betaalde wapens zeker? vind het echt belachelijk, ze mogen die game eerst wel eens beter maken voordat ik überhaupt overweeg om er een cent voor te betalen. CoD4>wolfteam, en CoD4 is slechts een 1malige aankoop
Metadew Admin Moderator
Onderwerp: Re: Wolfteam online game wo 26 maa 2008 - 18:43
fant schreef:
betaalde wapens zeker? vind het echt belachelijk, ze mogen die game eerst wel eens beter maken voordat ik überhaupt overweeg om er een cent voor te betalen. CoD4>wolfteam, en CoD4 is slechts een 1malige aankoop
nee alleen de speciale ex-items moet je voor betalen. De rest is gewoon met game goud en de gebieden zijn gratis
Metadew Admin Moderator
Onderwerp: Re: Wolfteam online game di 8 apr 2008 - 12:57
Als iemand nog trukjes weet of heeft ontdenkt laat dat dan aub hier ook even weten
Metadew Admin Moderator
Onderwerp: Re: Wolfteam online game do 10 apr 2008 - 12:02
Heeft iemand het spel nog geprobeert
fant Moderator
Onderwerp: Re: Wolfteam online game do 10 apr 2008 - 17:37
vind er nog steeds niks aan, heb te veel echte games om dit te spelen
Metadew Admin Moderator
Onderwerp: Re: Wolfteam online game do 5 jun 2008 - 13:38
Er zijn weer niewe dingen bij wolfteam Je kunt nu een soort tatoos kopen om je wolf sterker te maken.
Rakiona Moderator
Aantal berichten : 40 Leeftijd : 32 Registration date : 28-01-08
Onderwerp: Re: Wolfteam online game do 5 jun 2008 - 16:53
Tjonge, dat ik hier nog geen reactie had staan Het was dacht ik mijn idee om hier een topic over te hebben Ik ben inmiddels Master Sergeant.... JA ik heb voor de rest geen reet te doen en verveel me suf.... dus ik verbeter me in domme spellen zoals deze Zoals Metadew al opmerkte, hebben ze op Wolfteam weer allerlei extraatjes en nieuwe hebbedingetjes. Voor sommige moet je dan echt betalen, maar de meeste dingen zijn gewoon gratis
Dan wilde ik nog een vraag stellen aan de andere mensen die het spelen: Wat is je favoriete terrein? En je favo wapen? En speel je liever als wolf of mens? Ben stikbenieuwd
fant Moderator
Onderwerp: Re: Wolfteam online game do 5 jun 2008 - 17:31
ga die andere gratis online shooter met 'wolf' erin eens spelen; Wolfenstein Enemy Territory. linkje[url][/url] ziet er beter uit, speelt beter en je hoeft nooit te betalen voor wat dan ook.
Rakiona Moderator
Aantal berichten : 40 Leeftijd : 32 Registration date : 28-01-08
Onderwerp: Re: Wolfteam online game do 5 jun 2008 - 18:11
fant schreef:
ga die andere gratis online shooter met 'wolf' erin eens spelen; Wolfenstein Enemy Territory. linkje[url][/url] ziet er beter uit, speelt beter en je hoeft nooit te betalen voor wat dan ook.
Ach, nooit geprobeerd altijd mis Zal hem wel proberen in de vakantie, ofzo Is dit ook een online game tegen andere mensen?
fant Moderator
Onderwerp: Re: Wolfteam online game do 5 jun 2008 - 19:06
jep, alleen multiplayer.
Metadew Admin Moderator
Onderwerp: Re: Wolfteam online game vr 6 jun 2008 - 13:40
fant schreef:
Wist wel dat die betond, maar ik heb van andere mensen gehoord dat die waardeloos zo zijn................. hij is ook al vrij oud dus (waarschijnlijk) slechtere graphics
fant Moderator
Onderwerp: Re: Wolfteam online game vr 6 jun 2008 - 18:11
slechtere graphics, me reet WOLFENSTEIN: [img][/img] WOLFTEAM:
't is allebei niet 't mooiste ooit, maar Wolfenstein pwnt wolfteam zwaaaaar, en niet alleen qua graphics. De gameplay, balans en wapens zijn gewoon veel beter, en ikzelf haat die neppe weerwolven-shit, doe mij maar gewoon een bloederige WOII knaller, zoals wolfenstein
Metadew Admin Moderator
Onderwerp: Re: Wolfteam online game ma 9 jun 2008 - 9:58
fant schreef:
slechtere graphics, me reet WOLFENSTEIN:
't is allebei niet 't mooiste ooit, maar Wolfenstein pwnt wolfteam zwaaaaar, en niet alleen qua graphics. De gameplay, balans en wapens zijn gewoon veel beter, en ikzelf haat die neppe weerwolven-shit, doe mij maar gewoon een bloederige WOII knaller, zoals wolfenstein
het lijkt wel een beetje op je oude verzie van wolfteam maar nu weer ontopic over wolfteam oke (als je het nog over wolfstein wilt hebben maak je daar maar een topic voor aan)