Aantal berichten : 322 Leeftijd : 32 Registration date : 23-01-08
Onderwerp: Wat is jouw favorite film? di 4 maa 2008 - 13:41
zie titel
Girl Mega Moderator
Aantal berichten : 239 Leeftijd : 33 Registration date : 01-02-08
Onderwerp: Re: Wat is jouw favorite film? za 5 apr 2008 - 12:43
Ik heb niet echt een Favo maar ik vind Disney Films wel leuk Ook hou ik wel van Actie, Avontuur, en maybe nog wel meer
Rakiona Moderator
Aantal berichten : 40 Leeftijd : 32 Registration date : 28-01-08
Onderwerp: Re: Wat is jouw favorite film? do 10 apr 2008 - 12:08
Ikzelf ben niet helemaal weg van Disneyfilms: te klef (behalve de tekenfilm uiteraard ) Pixar is wat meer in mijn smaak. En voor de rest ben ik niet erg kieskeurig: geen romantische films , de rest maakt me weinig uit!
fant Moderator
Aantal berichten : 172 Leeftijd : 32 Registration date : 28-01-08
Onderwerp: Re: Wat is jouw favorite film? do 10 apr 2008 - 17:41
disneyfilms zijn mij ook wat te zoet, oppokken met die schattige konijntjes, ik wil bloed, ledematen en kogels zien!(en nee, ik ben niet gestoord, geloof ik ) Ik hou wel van een goeie actiefilm, maar een wat subtielere horror(dus geen urenlang bloedbad, die zijn maar 1 keer leuk) kan ik ook wel waarderen. Verder is een komedie af en toe wel leuk voor de afwisseling, en combinatie's tussen die genres kunnen natuurlijk altijd(een komische, actievolle horrorfilm bijvoorbeeld)
Metadew Admin Moderator
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 32 Registration date : 23-01-08
Onderwerp: Re: Wat is jouw favorite film? ma 21 apr 2008 - 9:44
fant schreef:
Verder is een komedie af en toe wel leuk voor de afwisseling, en combinatie's tussen die genres kunnen natuurlijk altijd(een komische, actievolle horrorfilm bijvoorbeeld)
klopt
Girl Mega Moderator
Aantal berichten : 239 Leeftijd : 33 Registration date : 01-02-08
Onderwerp: Re: Wat is jouw favorite film? vr 30 mei 2008 - 20:27
Ik vind Comedy's ook erg leuk Daar hou ik ook van Een Thriller kan ook wel leuk zijn Ik heb laatst nog de film Moordwijven gezien, en Cloverfield Moordwijven is een Comedy, en was wel leuk Cloverfield is een Thriller, en was heel erg apart xD
fant Moderator
Aantal berichten : 172 Leeftijd : 32 Registration date : 28-01-08
Onderwerp: Re: Wat is jouw favorite film? vr 30 mei 2008 - 20:30
moordwijven zoog echt een van de kutste films die ik ooit gezien heb Cloverfield was erg vet, maar idd wel vrij apart Heb zelf gisteren 'Saving Private Ryan' gezien, echt een prachtige film, maar wel een sterke maag vereist Ga vanavond House of Wax kijken, was gister op TV en ff opgenomen, lijkt me wel aardig.