Aantal berichten : 322 Leeftijd : 32 Registration date : 23-01-08
Onderwerp: Welke boeken (vond) jij leuk? di 4 maa 2008 - 13:41
zie titel
Girl Mega Moderator
Aantal berichten : 239 Leeftijd : 33 Registration date : 01-02-08
Onderwerp: Re: Welke boeken (vond) jij leuk? wo 5 maa 2008 - 17:28
Ik vind deze boeken wel leuk
Carry Slee : Kappen Spijt Paniek
Er zijn vast wel meerdere boeken die ik leuk vind, maar ik ben niet meer lid van de bieb, dus ik lees niet echt meer andere boeken xD
Girl Mega Moderator
Aantal berichten : 239 Leeftijd : 33 Registration date : 01-02-08
Onderwerp: Re: Welke boeken (vond) jij leuk? do 1 mei 2008 - 16:57
Vroeger las ik vaak op de basisschool : De liefste kat van de hele wereld Die heb ik wel 100 X gelezen Ik vond het altijd een heel leuk boek omdat het over een kat ging Dat is mijn lievelings(huis)dier
fant Moderator
Aantal berichten : 172 Leeftijd : 32 Registration date : 28-01-08
lees bijna geen boeken, maar heb wel alle Harry Potter's (de laatste moet ik nog aan beginnen) met plezier gelezen Verder ben ik me door de Halo boeken heen aan het worstelen, maar die zijn Engels, dus dat leest wat langzamer(al helemaal bij een Science Fiction boek vol vage termen )
Metadew Admin Moderator
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 32 Registration date : 23-01-08
Onderwerp: Re: Welke boeken (vond) jij leuk? do 15 mei 2008 - 15:30
fant schreef:
lees bijna geen boeken, maar heb wel alle Harry Potter's (de laatste moet ik nog aan beginnen) met plezier gelezen Verder ben ik me door de Halo boeken heen aan het worstelen, maar die zijn Engels, dus dat leest wat langzamer(al helemaal bij een Science Fiction boek vol vage termen )
Ik ken alleen maar de game Halo, ik wist niet dat er ook boeken over bestonden
fant Moderator
Aantal berichten : 172 Leeftijd : 32 Registration date : 28-01-08
Onderwerp: Re: Welke boeken (vond) jij leuk? ma 19 mei 2008 - 0:07
Metadew schreef:
fant schreef:
Ik ken alleen maar de game Halo, ik wist niet dat er ook boeken over bestonden
jazeker, 5 boeken ondertussen (heb er zelf maar 4). Zijn erg boeiend als je zoals ik een fan bent van de game. Soms wel erg moeilijk omdat het dus allemaal Engels is.