Metadew's Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het Forum voor Pokémon, Games, Sport, Design, Discussies, Medabots en nog veel meer!
 
IndexPortalHet Gastenboek van dit ForumLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Dromen Topic #1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Girl
Mega Moderator
Girl


Vrouw
Aantal berichten : 239
Leeftijd : 33
Registration date : 01-02-08

Dromen Topic #1 Empty
BerichtOnderwerp: Dromen Topic #1   Dromen Topic #1 Icon_minitimedo 21 feb 2008 - 15:35

Wat droom jij vaak ?
Heb jij gister iets heel leuks gedroomd ?
Of vannacht juist iets engs ?
Laat het hier weten Wink

Ik droom echt heeeeeeeel vaak dat ik op een Rommelmarkt ben en dat ik op zoek ben naar pkmnkaarten lol!
Dat is bijna ook het enigste wat ik daar doe =P
Ik droom ook nog best wel vaak dat ik naakt ben xD
(dat betekend geluk volgens mijn dromenboekje Razz)
Pippi komt ook vaak in mijn dromen voor
En ik droom ook best wel vaak dat ik geld vind :afro:
Ik droom ook nog wel eens dat ik in JJR2 zit (je weet wel dat groene konijn Jazz Jackrabit)... das ook wel lol
Verder weet ik het niet zo gauw xD
Wat zijn jullie dromen ?Smile


Laatst aangepast door Girl op vr 2 mei 2008 - 20:49; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
fant
Moderator
fant


Man
Aantal berichten : 172
Leeftijd : 32
Registration date : 28-01-08

Dromen Topic #1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dromen Topic #1   Dromen Topic #1 Icon_minitimedo 21 feb 2008 - 15:53

ik herinner me bijna nooit m'n dromen Smile
Maar als ik een bepaalde game die dag heel veel heb gespeeld, wil die nog wel eens terugkomen in mijn droom Razz
Verder komt Bommel(da's dus mijn kat) soms ook wel eens in mijn dromen voor. Dromen over rommelmarkten lijken me trouwens best wel saai Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.alfredgames.web-log.nl (dutch)
Girl
Mega Moderator
Girl


Vrouw
Aantal berichten : 239
Leeftijd : 33
Registration date : 01-02-08

Dromen Topic #1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dromen Topic #1   Dromen Topic #1 Icon_minitimedo 21 feb 2008 - 17:01

fant schreef:
ik herinner me bijna nooit m'n dromen Smile
Maar als ik een bepaalde game die dag heel veel heb gespeeld, wil die nog wel eens terugkomen in mijn droom Razz
Verder komt Bommel(da's dus mijn kat) soms ook wel eens in mijn dromen voor. Dromen over rommelmarkten lijken me trouwens best wel saai Razz

lol!
Dat heb ik wel een beetje met JJR en Pokemon =P
Nou als er pkmn kaarten zijn is het helemaal geweldig =D
Want dan zitten er altijd hele leuke bij Razz
Die zijn dan altijd voor mij en nooit heeft iemand anders de mooiste Very Happy
Dat maakt het natuurlijk veeeeeeel leuker
Maar het probleem is is dat het niet echt is No
Terug naar boven Ga naar beneden
fant
Moderator
fant


Man
Aantal berichten : 172
Leeftijd : 32
Registration date : 28-01-08

Dromen Topic #1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dromen Topic #1   Dromen Topic #1 Icon_minitimedo 21 feb 2008 - 17:03

mja, soms heb je een hele fijne droom waarin je heel veel geld, of in mijn geval soms allemaal games en consoles, hebt en dan wordt je wakker Crying or Very sad da's best een kutgevoel eigenlijk Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.alfredgames.web-log.nl (dutch)
Girl
Mega Moderator
Girl


Vrouw
Aantal berichten : 239
Leeftijd : 33
Registration date : 01-02-08

Dromen Topic #1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dromen Topic #1   Dromen Topic #1 Icon_minitimedo 21 feb 2008 - 23:15

fant schreef:
mja, soms heb je een hele fijne droom waarin je heel veel geld, of in mijn geval soms allemaal games en consoles, hebt en dan wordt je wakker Crying or Very sad da's best een kutgevoel eigenlijk Neutral

Idd das niet leuk No
Dat heb ik ook helaas >.>
Dan word ik of wakker omdat ik naar de WC moet of door de wekker of ik word wakker gemaakt door mijn moeder/ vooral door mijn zus
Das echt niet leuk
En dan komt het ergste nog... het is allemaal nep affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
Girl
Mega Moderator
Girl


Vrouw
Aantal berichten : 239
Leeftijd : 33
Registration date : 01-02-08

Dromen Topic #1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dromen Topic #1   Dromen Topic #1 Icon_minitimezo 18 mei 2008 - 21:04

Wat ik ook wel eens heb gedroomd is :

Dat het hele huis vol spinnenwebben zit en dat ik zo snel mogelijk weg moet zien te komen, en ik ben dan altijd helemaal alleen in huis...

Dan zitten we in de auto en dan regent het bloed (komt omdat ik vroeger heel vaak een bloedneus had), en dan komt er dus bloed op de auto,en dan vloeit het helemaal weg,en is het dak dus open...
Dan moet je er nog voor zorgen dat het niet op je komt O.o

Dat ik op school zat en ik wou ontsnappen... dus ik ging door een spiegel heen (samen met Pippi) en toen kwam ik bij een heel groot maisveld
Dus ik ren weg en mijn juf kwam me achterna
Toen later werd ik gepakt en toen kreeg ik straf xD

Spinnen komen ook heel vaak in mijn droom voor

Dat ik in het zwembad ben en dat dan alle tegels door de grond zakken, en dan is er dus alleen maar water
Dan ga ik zo snel mogelijk naar huis want het achtervolgt me ... uiteindelijk zit ik dan op de keukentafel en het water komt steeds hoger O.o

Dat ik een baby had en dat was heeeeeeel normaal O.o

En verder kan ik me niet zo gauw iets herrinneren Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
fant
Moderator
fant


Man
Aantal berichten : 172
Leeftijd : 32
Registration date : 28-01-08

Dromen Topic #1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dromen Topic #1   Dromen Topic #1 Icon_minitimema 19 mei 2008 - 0:11

Ik kan me wel herinneren dat ik vroegâh een vage droom had waarin een schoolboek zomaar in de fik vloog, waarna de complete school afbrandde. Daarna rende ik langs een oneindig lange weg en werd ik opgepikt door een bestelbusje... erg vaag Razz En als heel klein kind droomde ik vaak dat alles heel groot werd opeens, vond ik toen doodeng lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.alfredgames.web-log.nl (dutch)
Girl
Mega Moderator
Girl


Vrouw
Aantal berichten : 239
Leeftijd : 33
Registration date : 01-02-08

Dromen Topic #1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dromen Topic #1   Dromen Topic #1 Icon_minitimewo 10 sep 2008 - 18:28

LoL Razz

Ik had laatst gedroomd dat ik 2 grote munten zag op straat waar mijn moeder bij was, en liep door...
Ik dacht laat ik toch maar even terug lopen... en had die 2 grote munten opgepakt...
Het waren Mina Munten (van Wilhelmina) en waren dus veel waard
En toen kwamen er mensen op me af, omdat ze zagen dat ik hele zeldzame munten had, en ze boden me van alles aan, maar ik zei nee Razz
Ik hield ze mooi voor mezelf
Toen die mensen om me heen kwamen waren die munten wel wat kleiner

Ik had ook nog gedroomd over dat ik in de bios zat met mijn zus...
Dat ging over een meisje op school, die verliefd werd op een jongen met veel pukkels xD
Maar toch ging ze voor hem, en hij voor haar ^^
Toen zaten we opeens in een vliegtuig en was dat de bioscoop waar we al zaten xD
Mijn zus fluisterde naar mensen om ons heen van ... kijk dat zijn mensen met een ... en je doet click en dat heb je de film opgenomen (illegaal dus)
Maar sommige mensen hoorde het niet goed, dus fluisterde ze wat harder...
En ik kreeghet gevoel dat IEDEREEN het kon horen (en ok de piloot)
Dus ik kreeg het wat benauwd xD
Terug naar boven Ga naar beneden
fant
Moderator
fant


Man
Aantal berichten : 172
Leeftijd : 32
Registration date : 28-01-08

Dromen Topic #1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dromen Topic #1   Dromen Topic #1 Icon_minitimewo 10 sep 2008 - 19:11

heb de laatste tijd steeds vage dromen die volgens mij lichtelijk beďnvloed worden door de vele games die ik speel Razz Zo zat ik laatst in een of ander woestijn-achtig gebied en had ik een vuurwapen, maar dat was zon beetje het enige wat ik me kon herinneren, en iets van een enorm lange tunnel die steeds lager werd, totdat ik niet meer verder kon, en toen moest ik terug maar was opeens alles donker, best wel vreemd...

En iets korter geleden zat ik in een of andere futuristische stad(die me deed denken aan de game Crackdown, die ik toen pas nog gespeeld had Shocked ), en was ik allemaal mensen aan het afschieten om bij iemand te komen die ik nog nooit eerder heb gezien Razz

Gameverslaving? Misschien, maar zolang ik er wat actievollere dromen aan overhoud vind ik het niet erg Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.alfredgames.web-log.nl (dutch)
Girl
Mega Moderator
Girl


Vrouw
Aantal berichten : 239
Leeftijd : 33
Registration date : 01-02-08

Dromen Topic #1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dromen Topic #1   Dromen Topic #1 Icon_minitimedi 18 nov 2008 - 21:32

Ik droomde vannacht best wel iets engs xD
Er was een soort haai (leek net een walvis kwa kleuren : zwart & wit), en als ik bij het water was, was hij er ook
Hij had vlijmscherpe tanden, en gevaarlijk xD
En later zat ik in de zweefmolen en het ging regenen, en er was kans dat hij kwam... en toen werd ik wakker Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dromen Topic #1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dromen Topic #1   Dromen Topic #1 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dromen Topic #1
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Banner topic
» School topic
» Rom/emulator topic #1
» Fouten Topic #1
» Avatar topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Metadew's Forum :: Overige Forums :: Overige topics :: Lucht je hart-
Ga naar: