Metadew's Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het Forum voor Pokémon, Games, Sport, Design, Discussies, Medabots en nog veel meer!
 
IndexPortalHet Gastenboek van dit ForumLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Wat vind jij van dit forum?

Ga naar beneden 
4 plaatsers

Welk cijfer geef jij dit forum?
 Een 8 of hoger
 Een 6 of 7
 Een 5 of lager
Resultaten bekijken
AuteurBericht
Metadew
Admin Moderator
Metadew


Man
Aantal berichten : 322
Leeftijd : 32
Registration date : 23-01-08

Wat vind jij van dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Wat vind jij van dit forum?   Wat vind jij van dit forum? Icon_minitimewo 6 feb 2008 - 14:46

Zie Poll hierboven.
Als je een 5 of lager stemt laat dan even weten waarom zodat ik dat kan verbeteren. Smile
Natuurlijk mag je ook reageren als je hoger stemt lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bit.ly/4v5e4s
noah58
Nieuw Lid



Aantal berichten : 3
Registration date : 06-02-08

Wat vind jij van dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind jij van dit forum?   Wat vind jij van dit forum? Icon_minitimewo 6 feb 2008 - 18:23

het ziet er nogal onoverzichtelijk uit en er staan hier en daar wat spelfouten
Terug naar boven Ga naar beneden
Metadew
Admin Moderator
Metadew


Man
Aantal berichten : 322
Leeftijd : 32
Registration date : 23-01-08

Wat vind jij van dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind jij van dit forum?   Wat vind jij van dit forum? Icon_minitimewo 6 feb 2008 - 18:27

wat vind je er dan onoverzichttelijk aan? en waar staan die spelfouten, dan kan ik ze verbeteren. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bit.ly/4v5e4s
fant
Moderator
fant


Man
Aantal berichten : 172
Leeftijd : 32
Registration date : 28-01-08

Wat vind jij van dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind jij van dit forum?   Wat vind jij van dit forum? Icon_minitimedo 7 feb 2008 - 1:58

ik haat pokémon, maar met wat meer members kan het hier verder best leuk worden. :elephant:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.alfredgames.web-log.nl (dutch)
Rakiona
Moderator
Rakiona


Vrouw
Aantal berichten : 40
Leeftijd : 32
Registration date : 28-01-08

Wat vind jij van dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind jij van dit forum?   Wat vind jij van dit forum? Icon_minitimema 11 feb 2008 - 18:19

fant schreef:
ik haat pokémon, maar met wat meer members kan het hier verder best leuk worden. :elephant:
Tja, ik zie ook nog wel eens een aflevering op tv: Vind er geen zak meer aan! Shocked
Pas wanneer je ouder bent zie je eigenlijk hoe bagger de serie is gemaakt (NIKS beweegt voor een minuut behalve een mondje)
Maar genoeg afgebekt, ik denk ook dat wanneer er meer leden zijn (nog een stuk 20 erbij) het al veel levendiger wordt Razz

Ook zat ik te denken: Zou het niet leuk zijn om een subforum te hebben waarin je kunt stemmen?
Dan zou je kunnen stemmen over vanalles en nog wat, zoals je favoriete personage, welk spel er het meest wordt gespeeld of de stomste 'badguy' Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Metadew
Admin Moderator
Metadew


Man
Aantal berichten : 322
Leeftijd : 32
Registration date : 23-01-08

Wat vind jij van dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind jij van dit forum?   Wat vind jij van dit forum? Icon_minitimedi 4 maa 2008 - 21:18

Rakiona schreef:

Ook zat ik te denken: Zou het niet leuk zijn om een subforum te hebben waarin je kunt stemmen?
Dan zou je kunnen stemmen over vanalles en nog wat, zoals je favoriete personage, welk spel er het meest wordt gespeeld of de stomste 'badguy' Razz
Leuk idee maar ik denk dat het handigeris om polls te hebben bij de desbereffende (sub)forums die passen bij het onderwerp van de poll. Smile
@Andere leden, wat is jullie mening hierover?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bit.ly/4v5e4s
fant
Moderator
fant


Man
Aantal berichten : 172
Leeftijd : 32
Registration date : 28-01-08

Wat vind jij van dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind jij van dit forum?   Wat vind jij van dit forum? Icon_minitimewo 5 maa 2008 - 17:11

Metadew schreef:
Rakiona schreef:

Ook zat ik te denken: Zou het niet leuk zijn om een subforum te hebben waarin je kunt stemmen?
Dan zou je kunnen stemmen over vanalles en nog wat, zoals je favoriete personage, welk spel er het meest wordt gespeeld of de stomste 'badguy' Razz
Leuk idee maar ik denk dat het handigeris om polls te hebben bij de desbereffende (sub)forums die passen bij het onderwerp van de poll. Smile
@Andere leden, wat is jullie mening hierover?
eens, maar een apart poll deel is ook wel leuk, gewoon als een soort enquete-systeem, anders krijg je misschien heel veel poll topics in overige topics.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.alfredgames.web-log.nl (dutch)
Gesponsorde inhoud





Wat vind jij van dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind jij van dit forum?   Wat vind jij van dit forum? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat vind jij van dit forum?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Gastenboek van dit Forum
» Het Gastenboek van dit Forum
» Het Gastenboek van dit forum
» Het Gastenboek van dit Forum
» Het Gastenboek van dit forum

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Metadew's Forum :: Metadew's Forum :: Feedback-
Ga naar: