Metadew's Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het Forum voor Pokémon, Games, Sport, Design, Discussies, Medabots en nog veel meer!
 
IndexPortalHet Gastenboek van dit ForumLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Rakion rpg

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Metadew
Admin Moderator
Metadew


Man
Aantal berichten : 322
Leeftijd : 32
Registration date : 23-01-08

Rakion rpg Empty
BerichtOnderwerp: Rakion rpg   Rakion rpg Icon_minitimema 28 jan 2008 - 15:09

Hier kun je het hebben over deze rpg
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bit.ly/4v5e4s
Rakiona
Moderator
Rakiona


Vrouw
Aantal berichten : 40
Leeftijd : 32
Registration date : 28-01-08

Rakion rpg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rakion rpg   Rakion rpg Icon_minitimezo 3 feb 2008 - 13:00

Rakion vind ik geweldig en speel(de) het uren per dag
De laatste 2 weken is dat verdrongen door Wolfteam, ook een rpg van dezelfde makers geloof ik Rolling Eyes
Maargoed, Rakion dusz.... ik zal wat info zetten over de poppetjes die je kan spelen:

Blacksmith (bs) : Groot en verdomde sterk, kan je pletten met een 100 kilo zware hamer Shocked
Ninja : Ikzelf noem ze kutninja's en je kunt je wel voorstellen hoe ze zijn: te snel, te sterk, te irritant, te goed, te truttig lachje, te te te enz.
Warrior: de standaard mens, een man met een zwaard en een baard, geen moer aan
Archer: (dat zijn de kutarchers Rolling Eyes ) een vrouw die kan boogschieten en dat ook zeker zal doen!
Mage : Mijn favo, heb een lvl 22 mage. Hij ziet er totaal anders uit dan de rest: het is een klein scharminkeltje die ballen kan afschieten en met ijs mensen bevriezen...erg handig!


Maarja, als je informatie nodig hebt over het spel of je weet juist leuke trucjes -> zet maar neer! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rakion rpg
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Metadew's Forum :: Algemene Forums :: Games :: Online (RPG) Games-
Ga naar: