Metadew's Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het Forum voor Pokémon, Games, Sport, Design, Discussies, Medabots en nog veel meer!
 
IndexPortalHet Gastenboek van dit ForumLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Regels Sport

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Dark-Starly
Nieuw Lid



Aantal berichten : 7
Registration date : 26-01-08

Regels Sport Empty
BerichtOnderwerp: Regels Sport   Regels Sport Icon_minitimeza 26 jan 2008 - 16:02

Bij een sportforum gelden natuurlijk ook regels. Ik zal hieronder de regels bespreken die gelden voor dit sportforum:

- Per sport mag er maar 1 toernooi tegelijkertijd georganiseerd worden.

- Verder om het overzichtelijk te houden lijkt me 2 toernooien tegelijkertijd wel voldoene.

- Geen topics over hoe geweldig je een sporter vindt of hoe erg je haat tegen een sporter of een sportclub is. Een discussie moet netjes gevoerd worden.

- Voor bijvoorbeeld het voetbal niet over elke club een speciaal topic, maar per competitie een topic waar je de dingen die bij die club gebeuren kan bespreken. Dus bijvoorbeeld per land 1 topic.

- Uitzondering op de boven genoemde regel is dat als er een incident plaats vindt (waar jij van vindt dat het een speciaal topic verdient).

- Als je een toernooi wilt organiseren moet je mij een PM sturen . Ik hou dan een lijst bij van toernooien.

- Heb jij nog een idee voor de regels in dit topic, aan- of aanmerkingen aangaande de regels of heb jij gewoon een vraag over sport in het algemeen waar je niet uitkomt: Je mag me ten allertijde een PM sturen. Dan zal ik je proberen je zo goed mogelijk te helpen.

- Geef duidelijk aan om welke sport het gaat

Natuurlijk gelden voor dit forum ook de normale regels die overal gelden.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Regels Sport
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat is jouw favorite sport?
» Algemeen Sport prediction topic
» De Algemene Regels
» Regels fakepokemon
» Regels spellenforum

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Metadew's Forum :: Overige Forums :: Discussies en Actueel :: Sport-
Ga naar: