Metadew's Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het Forum voor Pokémon, Games, Sport, Design, Discussies, Medabots en nog veel meer!
 
IndexPortalHet Gastenboek van dit ForumLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 -Fant-

Ga naar beneden 
AuteurBericht
fant
Moderator
fant


Man
Aantal berichten : 172
Leeftijd : 32
Registration date : 28-01-08

-Fant- Empty
BerichtOnderwerp: -Fant-   -Fant- Icon_minitimezo 6 jul 2008 - 21:37

AKA Alfred van Kuik Smile

Woon in Emmen, zit op het (afschuwelijke) Esdal College, ga na de vakantie voor de 2e keer aan HAVO 4 beginnen(heb het hele jaar niks aan school gedaan, dan krijg je dat Razz ), profiel E&M.
Hobby's, of eigenlijk hobby is gamen, maar ik vermaak me ook altijd met eten en films kijken Smile Heb ondertussen een enorme gamecollectie opgebouwd, met o.a.
XBox 360
Wii
PS2
DS
PSP
XBox
PS1
Atari 2600
NES
Sega Megadrive II
Commodore 64
Game&Watch
en nog wel wat oude consoles(goed zoeken op rommelmarkten en je kunt ze allemaal voor nog geen tientje krijgen, dus niet denken dat ik stinkend rijk ben ofzo Razz heb alleen de nieuwe consoles(XBox, XBox 360, PS2 en Wii, vader kocht DS) nieuw gekocht. Smile Heb een enorme collectie games, maar als ik die hier neer ga zetten ben ik nog wel een uurtje bezig, en het is niet alsof het iemand wat interesseert.

Op dit moment woon ik in dit huis met m'n vader+moeder, een irritante broer die hopelijk binnenkort eens ergens anders gaat wonen, een kat en een muis. Ohja, leeftijd! 16 jaar Smile
Als iemand nog wat wil weten, vraag maar. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.alfredgames.web-log.nl (dutch)
 
-Fant-
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Metadew's Forum :: Overige Forums :: Overige topics :: Stel je voor-
Ga naar: