Metadew's Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het Forum voor Pokémon, Games, Sport, Design, Discussies, Medabots en nog veel meer!
 
IndexPortalHet Gastenboek van dit ForumLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Pokémon Diamond en Pearl Underground FAQ

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Metadew
Admin Moderator
Metadew


Man
Aantal berichten : 322
Leeftijd : 32
Registration date : 23-01-08

Pokémon Diamond en Pearl Underground FAQ Empty
BerichtOnderwerp: Pokémon Diamond en Pearl Underground FAQ   Pokémon Diamond en Pearl Underground FAQ Icon_minitimedo 24 jan 2008 - 18:39

Hallo,

Misschien heb je je wel eens afgevraagd wat er nu te vinden is ondergronds.
Nou, dat ga ik je nu uitleggen.
Hoe wil je nu ondergronds gaan.
Benodigheden:

Explorer Kit

De Explorer Kit

De Explorer Kit vindt je in Eterna City, naast het Pokécenter staat een huisje met een oude man erin. Praat met de oude man en die zou je op zijn beurt de 'Explorer Kit' geven.
Hij geeft je missies op. Als je 1 missie hebt uitgevoerd geeft hij weer een andere op.
Maarja..Nu kun je ondergronds. Gebruik op een plek buiten ( in een grasveldje, stoep enz.) de Explorer Kit( Staat bij Key Items nu), je moet nu opslaan en je gaat ondergronds. Als je voor de eerste keer ondergronds gaat kom je de 1ste gymleider tegen: Roark.
Hij zegt iets en hij gaat weer bovengronds. Nu kun je beginnen met dingen opgraven.

Je ziet op het bovenste schermpje een plattegrond van de ondergrondse route in heel Sinnoh, misschien zie je na even lopen ondergronds een paar gele stipjes, en natuurlijk de rode stip, maar dat ben jijzelf. De gele stipjes zijn items. Loop er naartoe en praat als het ware met de muren. Als er iets zit dan komt er iets te staan van: Would you like...?
Dan "Yes" doen. En je komt bij een schermpje met 2 hamers en een boel rotsen. De kleine hamer kun je gebruiken voor in het vlakke stuk te slaan. De grote hamer kun je gebruiken voor grote rotsen. Als je dan uiteindelijk iets ziet ben je verschrikt (:p).Het kan een Fossiel, een Sphere, een Plate,een Stone ( Water stone, fire stone enz.), of een ander item.
Tip: Om niet de hele tijd tegen stukjes muur te moeten praten moet je op het Touch Screen drukken en dan kijken of je iets ziet ( een wit of geel stipje ( geel stipje=een item)(wit stipje=een Trap (een val))).


Deze items kun je ondergronds vinden:

Spheres:
Aan Spheres heb je niet zoveel je kunt ze ruilen voor Goods, die kun je krijgen door te ruilen met mannetjes die er ook ondergronds staan.

Blue Sphere
Green Sphere
Pale Sphere
Prism Sphere
Red Sphere

Fossielen:

Fossielen kun je om laten bouwen tot Pokémon. Dat kan in het Oreburgh City Mining Museum. Laat 1 plekje vrij in je Party en praat met het mannetje achter de balie.
Armor Fossil >>Komt Shieldon uit ( niet zeldzaam, maar ook niet dat je hem zo kan vinden) ( Alleen in Pearl!!
Claw Fossil>>Komt Anorith uit ( Kun je alleen vinden als je de National Dex hebt!! ( Zeldzaam!)
Dome Fossil>>Komt Kabuto uit ( National Dex!) ( Zeldzaam!)
Helix Fossil>>Komt Omanyte uit ( National Dex!) ( Zeldzaam!)
Old Amber>>Komt Aerodactyl uit (National Dex!) ( Zeldzaam!)
Root Fossil>>Komt Lileep uit ( National Dex!) ( Zeldzaam!)
Skull Fossil>>Komt Cranidos uit ( National Dex!) ( Niet zeldzaam maar ook niet dat je hem zo kunt vangen) ( Alleen in Diamond!!)

Plates:

Draco Plate
Dread Plate
Earth Plate
Fist Plate
Flame Plate
Icicle Plate
Insect Plate
Iron Plate
Meadow Plate
Mind Plate
Sky Plate
Splash Plate
Spooky Plate
Stone Plate
Toxic Plate
Zap Plate

Stones en andere Items:

Blue Shard
Damp Rock
Everstone
Firestone
Green Shard
Hard Stone
Hard Scale
Heat Rock
Icy Rock
Iron ball
Leaf Stone
Light Clay
Max Revive
Moon Stone
Odd Keystone
Oval Stone
Rare Bone
Red Shard
Revive
Smooth Rock
Star Piece
Sun Stone
Thunder Stone
Water Stone
Yellow Shard


ALLE ITEMS DIE JE ONDERGRONDS OPGRAAFT STAAN IN JE ONDERGRONDSE BAG! ALS JE DIE OPENT DAN MOET JE HET ITEM DAT JE NAAR JE BOVENGRONDSE BAG WIL PLAATSEN AANKLIKKEN! ER KOMEN EEN PAAR OPTIES TE STAAN DOE DAN DE EERSTE EN DAN "YES" EN DAN STAAT HET IN JE BOVENGRONDSE BAG!

Dat was het! Veel graafplezier!




Credits by CelebiŠ

Pokémon Diamond en Pearl Underground FAQ Subentrada[b]


Laatst aangepast door Metadew op wo 23 jul 2008 - 14:58; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bit.ly/4v5e4s
Metadew
Admin Moderator
Metadew


Man
Aantal berichten : 322
Leeftijd : 32
Registration date : 23-01-08

Pokémon Diamond en Pearl Underground FAQ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokémon Diamond en Pearl Underground FAQ   Pokémon Diamond en Pearl Underground FAQ Icon_minitimedo 6 maa 2008 - 18:32

Niewe 0ntdekkingen!
-Er zit een maximun aan de traps die je mag plaatsen een stuck of 10 geloof ik.
-En er komen meer schatten in de muur bij veel begraven sheres.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bit.ly/4v5e4s
Metadew
Admin Moderator
Metadew


Man
Aantal berichten : 322
Leeftijd : 32
Registration date : 23-01-08

Pokémon Diamond en Pearl Underground FAQ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokémon Diamond en Pearl Underground FAQ   Pokémon Diamond en Pearl Underground FAQ Icon_minitimema 26 mei 2008 - 13:57

Zijn hier mensen die de underground game samen met iemand anders spelen Question
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bit.ly/4v5e4s
deotwo
Mega Moderator
deotwo


Man
Aantal berichten : 11
Leeftijd : 31
Registration date : 23-01-08

Pokémon Diamond en Pearl Underground FAQ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokémon Diamond en Pearl Underground FAQ   Pokémon Diamond en Pearl Underground FAQ Icon_minitimezo 1 jun 2008 - 12:54

ik speel het best vaak eigenlijk
keb nu alle good (denk ik)

ik heb nog wel een vraagje
bij pokemon diamond: cranidos kun je toch al krijgen voor de national dex?

thats it lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://deotwo.actieforum.com
Metadew
Admin Moderator
Metadew


Man
Aantal berichten : 322
Leeftijd : 32
Registration date : 23-01-08

Pokémon Diamond en Pearl Underground FAQ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokémon Diamond en Pearl Underground FAQ   Pokémon Diamond en Pearl Underground FAQ Icon_minitimema 2 jun 2008 - 15:23

deotwo schreef:
ik speel het best vaak eigenlijk
keb nu alle good (denk ik)

ik heb nog wel een vraagje
bij pokemon diamond: cranidos kun je toch al krijgen voor de national dex?

thats it lol!

maakt niet uit welke verzie je hebt fossielen kun je pas vinden in de underground als je je national dex hebt. Smile

Skull Fossil>>Komt Cranidos uit ( National Dex!) ( Niet zeldzaam maar ook niet dat je hem zo kunt vangen) ( Alleen in Diamond!!)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bit.ly/4v5e4s
Metadew
Admin Moderator
Metadew


Man
Aantal berichten : 322
Leeftijd : 32
Registration date : 23-01-08

Pokémon Diamond en Pearl Underground FAQ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokémon Diamond en Pearl Underground FAQ   Pokémon Diamond en Pearl Underground FAQ Icon_minitimewo 2 jul 2008 - 17:29

Ik heb nu al ongeveer 50 fossielen Razz weet eigelijk niet wat ik ermee moet. (weggeven...?)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bit.ly/4v5e4s
Gesponsorde inhoud





Pokémon Diamond en Pearl Underground FAQ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokémon Diamond en Pearl Underground FAQ   Pokémon Diamond en Pearl Underground FAQ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pokémon Diamond en Pearl Underground FAQ
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Raad de pokemon #1
» Pokemon wereld
» pokemon lottery

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Metadew's Forum :: Pokémon Forums :: Pokémon Games-
Ga naar: