Metadew's Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het Forum voor Pokémon, Games, Sport, Design, Discussies, Medabots en nog veel meer!
 
IndexPortalHet Gastenboek van dit ForumLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nintendo wii

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
fant
Moderator
fant


Man
Aantal berichten : 172
Leeftijd : 31
Registration date : 28-01-08

Nintendo wii Empty
BerichtOnderwerp: Nintendo wii   Nintendo wii Icon_minitimedi 8 apr 2008 - 14:17

Dat Nintendo zich steeds meer op de mainstream(niet beledigend bedoelt, maar dat zijn jullie zon beetje Wink ) gaat richten is bekend. Met de DS hebben ze mensen die anders nooit een controller aan zouden raken toch aan het honden verzorgen of geheugentrainen gekregen. Respect hiervoor, maar ik had het fijn gevonden als ze met de wii toch wat meer aan de hardcore gamer gedacht hadden.

De wii is een eenvoudige console, uiterst middelmatige graphics, maar heeft als verkooppunt de bewegingsgevoelige controller. Hierdoor moet je allerlei vage, neppe bewegingen maken om de games te besturen. Dit heeft gevolg dat je vaag in het rond staat te zwiepen om de game redelijk te kunnen spelen. Vaak zijn deze bewegingen erg vreemd en voelen ze alles behalve realistisch aan. Dit komt vooral door de ontwikkelaars zelf, die hun games niet goed ontwerpen. Gelukkig wordt de Wii enigszins geredt door Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3, SSB Brawl en Zelda, maar dit zijn geen games om de console echt voor in huis te halen. Hoe leuk de wii ook lijkt, ik raadt het je zeker af dit ding in huis te halen op dit moment. Wacht eerst even tot er een flink aanbod meer dan middelmatige games is. (ohja, en de enige pokémon game op de wii is extreem slecht Wink )

De wii kost 250 euro inclusief 1 game.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.alfredgames.web-log.nl (dutch)
Girl
Mega Moderator
Girl


Vrouw
Aantal berichten : 239
Leeftijd : 33
Registration date : 01-02-08

Nintendo wii Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nintendo wii   Nintendo wii Icon_minitimedi 14 okt 2008 - 13:40

Is de Wii echt zo slecht ? Razz
Mij lijkt het wel leuk
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nintendo wii
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Metadew's Forum :: Algemene Forums :: Games :: Game Consoles-
Ga naar: