Metadew's Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het Forum voor Pokémon, Games, Sport, Design, Discussies, Medabots en nog veel meer!
 
IndexPortalHet Gastenboek van dit ForumLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 XBox 360

Ga naar beneden 
AuteurBericht
fant
Moderator
fant


Man
Aantal berichten : 172
Leeftijd : 32
Registration date : 28-01-08

XBox 360 Empty
BerichtOnderwerp: XBox 360   XBox 360 Icon_minitimedi 8 apr 2008 - 13:54

DE ultieme console! Het beste wat de gameswereld ooit overkomen is!
ik heb het natuurlijk over de XBox 360!
XBox 360 20-4165-0-0_243509

Dit geniale apparaatje van Microsoft is de opvolger van de XBox, die helaas niet de populariteit kreeg die het verdiende. Gelukkig heeft Microsoft toen niet opgegeven, en de 360 heeft ondertussen al meer dan tien miljoen exemplaren verkocht(wereldwijd).

Kenmerken van de XBox 360 zijn next-gen graphics, perfecte online dienst(helaas wel betaald), en een enorm gamesaanbod in alle mogelijke genres. Met games als Gears of War, Halo 3, Crackdown, Forza Motorsports en Saints Row is de 360 de perfecte console voor de gamer die liever wat meer geweld heeft in plaats van springende, gillende loodgieters.

Ik heb mijn 360 zelf nu zon anderhalf jaar en speel er nog steeds dagelijks op, heb ondertussen al bijna 30 games, waarvan geen enkele onder de middelmaat zit. Je hebt al een 360 voor maar 199 euro, inclusief 5 eenvoudige games, of voor zon 250 inclusief Forza Motorsports 2 en Viva Pińata. Geen geld, en als je moet kiezen tussen een wii en een 360, bedenk je dan eerst even heel goed dat de wii niks voorstelt en de 360 heel veel. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.alfredgames.web-log.nl (dutch)
 
XBox 360
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Metadew's Forum :: Algemene Forums :: Games :: Game Consoles-
Ga naar: