Metadew's Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het Forum voor Pokémon, Games, Sport, Design, Discussies, Medabots en nog veel meer!
 
IndexPortalHet Gastenboek van dit ForumLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Ogame: maak je schepen klaar voor het gevecht!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Eval666
Moderator
Eval666


Man
Aantal berichten : 2
Registration date : 17-03-08

Ogame: maak je schepen klaar voor het gevecht! Empty
BerichtOnderwerp: Ogame: maak je schepen klaar voor het gevecht!   Ogame: maak je schepen klaar voor het gevecht! Icon_minitimema 17 maa 2008 - 14:23

Ogame, een oud spel, maar toch een hit voor de meesten. BIjna iedereen kent het of heeft het wel gespeeld, maar later word het toch een beetje saai. Ken je het niet? Dan leer je het nu!


Ogame is een text-based game, waar je een planeet krijgt en deze moet opbouwen. Alleen is dit een beetje futuristisch. Je moet bijv een metaalmijn bouwen, of een robotfabriek. Ben je later een beetje goed, dan kan je ook schepen bouwen, die steeds beter worden naarmate je onderzoek doet in je onderzoekslab. Uiteraard is dit niet zonder prijs. Je moet metaal, kristal en deuterium hebben om dit allemaal te doen, maar maak je geen zorgen, dit kost je geen echt geld, maar een metaalmijn, een kristalmijn en een deuteriumfabriek. Er is uiteraard ook een gedeelte voor betaalde account, waar je geld ruilt voor donkere materie, wat je kan gebruiken voor coole upgrades.

Waar wacht je nog op? Ga snel naar http://www.ogame.nl ! Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
http://eval.imeem.com
fant
Moderator
fant


Man
Aantal berichten : 172
Leeftijd : 32
Registration date : 28-01-08

Ogame: maak je schepen klaar voor het gevecht! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ogame: maak je schepen klaar voor het gevecht!   Ogame: maak je schepen klaar voor het gevecht! Icon_minitimedo 20 maa 2008 - 23:46

Eval666 schreef:
Waar wacht je nog op?

Eval666 schreef:
Ogame is een text-based game
waar wacht ik op? Graphics. Heb het wel gehad met die text-based rotzooi. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.alfredgames.web-log.nl (dutch)
Rakiona
Moderator
Rakiona


Vrouw
Aantal berichten : 40
Leeftijd : 32
Registration date : 28-01-08

Ogame: maak je schepen klaar voor het gevecht! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ogame: maak je schepen klaar voor het gevecht!   Ogame: maak je schepen klaar voor het gevecht! Icon_minitimedi 10 jun 2008 - 13:29

Citaat :

waar wacht ik op? Graphics. Heb het wel gehad met die text-based rotzooi. Smile
Verwent nest Suspect
Ik heb het idd gespeeld, een jaar of 2 terug en dat vond ik erg tof Smile
Pech was dat in mijn stelsel er allemaal professionals zaten en mij op een gegeven moment helemaal kaalplukten, telkens als je weer iets overeind had staan: BAM! Weg.
Maar daarvoor, toen er nog geen ubergastjes me leegroofte had ik het er wel naar mijn zin Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ogame: maak je schepen klaar voor het gevecht! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ogame: maak je schepen klaar voor het gevecht!   Ogame: maak je schepen klaar voor het gevecht! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ogame: maak je schepen klaar voor het gevecht!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat heb jij voor het laatst gezien ? #1
» Waar ben jij bang voor ? #1
» Wat vraag jij voor je verjaardag? #1
» Regels stel je voor
» ninja village rubberobo voor huis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Metadew's Forum :: Algemene Forums :: Games :: Online (RPG) Games-
Ga naar: