Metadew's Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het Forum voor Pokémon, Games, Sport, Design, Discussies, Medabots en nog veel meer!
 
IndexPortalHet Gastenboek van dit ForumLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Welke boeken (vond) jij leuk?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Metadew
Admin Moderator
Metadew


Man
Aantal berichten : 322
Leeftijd : 32
Registration date : 23-01-08

Welke boeken (vond) jij leuk? Empty
BerichtOnderwerp: Welke boeken (vond) jij leuk?   Welke boeken (vond) jij leuk? Icon_minitimedi 4 maa 2008 - 13:41

zie titel
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bit.ly/4v5e4s
Girl
Mega Moderator
Girl


Vrouw
Aantal berichten : 239
Leeftijd : 33
Registration date : 01-02-08

Welke boeken (vond) jij leuk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke boeken (vond) jij leuk?   Welke boeken (vond) jij leuk? Icon_minitimewo 5 maa 2008 - 17:28

Ik vind deze boeken wel leuk Smile

Carry Slee :
Kappen
Spijt
Paniek

Er zijn vast wel meerdere boeken die ik leuk vind, maar ik ben niet meer lid van de bieb, dus ik lees niet echt meer andere boeken xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Girl
Mega Moderator
Girl


Vrouw
Aantal berichten : 239
Leeftijd : 33
Registration date : 01-02-08

Welke boeken (vond) jij leuk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke boeken (vond) jij leuk?   Welke boeken (vond) jij leuk? Icon_minitimedo 1 mei 2008 - 16:57

Vroeger las ik vaak op de basisschool : De liefste kat van de hele wereld
Die heb ik wel 100 X gelezen Razz
Ik vond het altijd een heel leuk boek omdat het over een kat ging
Dat is mijn lievelings(huis)dier
Terug naar boven Ga naar beneden
fant
Moderator
fant


Man
Aantal berichten : 172
Leeftijd : 32
Registration date : 28-01-08

Welke boeken (vond) jij leuk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke boeken (vond) jij leuk?   Welke boeken (vond) jij leuk? Icon_minitimevr 9 mei 2008 - 14:35

lees bijna geen boeken, maar heb wel alle Harry Potter's (de laatste moet ik nog aan beginnen) met plezier gelezen Smile Verder ben ik me door de Halo boeken heen aan het worstelen, maar die zijn Engels, dus dat leest wat langzamer(al helemaal bij een Science Fiction boek vol vage termen Laughing )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.alfredgames.web-log.nl (dutch)
Metadew
Admin Moderator
Metadew


Man
Aantal berichten : 322
Leeftijd : 32
Registration date : 23-01-08

Welke boeken (vond) jij leuk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke boeken (vond) jij leuk?   Welke boeken (vond) jij leuk? Icon_minitimedo 15 mei 2008 - 15:30

fant schreef:
lees bijna geen boeken, maar heb wel alle Harry Potter's (de laatste moet ik nog aan beginnen) met plezier gelezen Smile Verder ben ik me door de Halo boeken heen aan het worstelen, maar die zijn Engels, dus dat leest wat langzamer(al helemaal bij een Science Fiction boek vol vage termen Laughing )
Ik ken alleen maar de game Halo, ik wist niet dat er ook boeken over bestonden Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bit.ly/4v5e4s
fant
Moderator
fant


Man
Aantal berichten : 172
Leeftijd : 32
Registration date : 28-01-08

Welke boeken (vond) jij leuk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke boeken (vond) jij leuk?   Welke boeken (vond) jij leuk? Icon_minitimema 19 mei 2008 - 0:07

Metadew schreef:
fant schreef:
lees bijna geen boeken, maar heb wel alle Harry Potter's (de laatste moet ik nog aan beginnen) met plezier gelezen Smile Verder ben ik me door de Halo boeken heen aan het worstelen, maar die zijn Engels, dus dat leest wat langzamer(al helemaal bij een Science Fiction boek vol vage termen Laughing )
Ik ken alleen maar de game Halo, ik wist niet dat er ook boeken over bestonden Razz
jazeker, 5 boeken ondertussen (heb er zelf maar 4). Zijn erg boeiend als je zoals ik een fan bent van de game. Soms wel erg moeilijk omdat het dus allemaal Engels is.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.alfredgames.web-log.nl (dutch)
Gesponsorde inhoud





Welke boeken (vond) jij leuk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke boeken (vond) jij leuk?   Welke boeken (vond) jij leuk? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welke boeken (vond) jij leuk?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Regels subforum TV, Films, Muziek en Boeken
» Welke console?
» Welke Digimon wil jij ? #1
» Welke pokemon zou jij willen zijn?
» Welke digimon zou jij willen zijn?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Metadew's Forum :: Algemene Forums :: TV, Films, Muziek en Boeken-
Ga naar: